Så då vill jag fråga dig, som besökare:
vad är du intresserad av att kunna tävla och leka på meuwcon03?
Bra idéer gör det lättare för oss att kunna göra din tid på meuwcon03 roligare!
Så skriv i denna tråd vad DU vill leka/tävla i på meuwcon03!
Moderator: Moderatorer

Sedra skrev:Brädspel där människor är pjäserna istället? Dom kan vara roliga, och är det 2 lag kan ju cosplayare som är goda och dom som är onda vara mot varandra?

Anime Theme Quiz?
Helt enkelt.. Man spelar teman från olika anime och så ska tävlanden svara på vad det är i ett formulär.

Ninjafoxen skrev:En super Smash bros mele eller brawl turnering :3
mtblade skrev:Ninjafoxen skrev:En super Smash bros mele eller brawl turnering :3
Instämmer helt, SSBB är roligt som attan!
TV-spels finaler på scen?
mtblade skrev:En helt spårad tanke är att ha en Pokémon tävling. Folk som vill får med sig sina egna Nintendo DS/DSi och sina Pokémon spel, typ generation IV spelen (Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold och SoulSilver) eller äldre. Tänkte framför allt DS spelen för att det blir lättast att koppla ihop efter om att man inte behöver några sladdar. Sen kan man ha någon form av turnering, med något fint litet Pokémon relaterat pris
En tanke som slog mig, kan vara en bra idé eller en dålig sådan :S

Sedra skrev:Något "roligt" som jag och superior gjorde på loftet på cosplaylajvet var att vi tog våra DS och ställde oss som i en battle arena för pokémon battle, och verkligen var jätte "incharacter" och körde en pokemon match på det viset, verkligen SWAMPERT!!! ATTACK!! Do Hydro puump!!! osv. det var rätt skoj.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst